Producenci
Pliki do pobrania/FAQ

 Dokument do pobrania: Odstąpienie od umowy 

 Dokument do pobrania: Formularz reklamacji

 

 

 

FAQ

 

> Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę?
Towary które mają status „towar na magazynie” kurierem DPD dostarczane są w przeciągu 48 godzin.
Towary ze statusem „ towar u dostawcy” wysyłamy w przeciągi 4-6 dni.
Towary ze statusem „na zamówienie” wysyłamy w terminie od 10 do 40 dni (w przypadku tak oznaczonych towarów proszę pytać o czas realizacji). 

Jeżeli stan dostępności nie wyświetla się przy opisie towaru prosimy o kontakt celem ustalenia terminu dostawy.

> Zamawiam kilka towarów, czy za przesyłkę zapłacę tylko raz?
Tak, przesyłka kilku towarów kosztuje tyle co wysyłka jednej z zakupionych rzeczy.

> Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
Tak, nie ma jedna możliwości rezygnacji z zamówienia jeżeli towar sprowadzony został na specjalne zamówienie.

> Czy towar mogę zwrócić lub wymienić?
Tak, zamówiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki. 
Nie podlegają zwrotowi jedynie towary które były ściągnięte na specjalne zamówienie kupującego.

> Jak dokonać zwrotu?
Towar należy wysłać na nasz adres w stanie nie pogorszonym. Towar musi zawierać wszystkie dołączone elementy opakowania, metki itd.
Nie będą przyjmowane towary noszące ślady użytkowania bądź brudne. Do zwrotu niezbędny będzie oryginał dowodu zakupu.
Po otrzymania towaru sprawdzamy jego kompletność i w przeciągu 5 dni roboczych zwracamy środki na podany numer konta.
Uwaga! nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem!

> Czy oferowane towary objęte są gwarancją?
Tak, oferowane przez nas towary objęte są gwarancją producentów. Okres gwarancji wynosi rok od czasu otrzymania paczki, bądź 
odebrania jej z naszego sklepu (w przypadku niektórych towarów gwarancja wynosi dwa lata).
W celu skorzystania z gwarancji należy odesłać do nas towar wraz z kopią dowodu zakupu i wypełnionym formularzem gwarancyjnym
(formularz znajduje się tutaj).
Towar odesłany do gwarancji musi być wyczyszczony. Towar brudny będzie odsyłany do właściciela na jego koszt z informacją o odrzuceniu
roszczeń z tytułu gwarancji.

> Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie oraz informację o nadaniu paczki?
Tak, po złożeniu zamówienia wysyłamy mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia. W momencie wysyłki wysyłany jest także mail
z informacją o nadaniu paczki i z podanym numerem przesyłki(podajemy tylko numery przesyłek wysłanych kurierem DPD).

> Jak mogę dokonać płatności za zakupiony towar?
Zamawiający może uregulować należność:
-płacąc przy odbiorze przesyłki (przesyłka za pobraniem)
-płacąc kartą kredytową lub dokonując przelewu za pomocą systemu Platnosci.pl
-przelewem na nasze konto:
78114020040000380246263137 - Mbank

> Czy wysyłacie Paczki zagranicę?

 Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym wysyłamy paczki zagranicę. Paczki wysyłane są za pomocą poczty. Paczka za granicę może zostać wysłana tylko po dokonaniu płatności na konto(nie wysyłamy paczek za granicę z opcją za pobraniem.)

 

> Czy towar można odebrać w sklepie firmowym?

 Tak, po wcześniejszym kontakcie można umówić się na odbiór towaru w sklepie firmowym.





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl